Co plánuji pro začátek?

15:36 Unknown 2 Comments

Začátky jsou pro mě asi nejzajímavější část blogaření, jelikož mi pokaždé určí můj budoucí vztah k blogu a to rovnou určí, jak dlouho bude blog v provozu což nám dá dobu aktivity adminky v její pisálské kariéře a spoustu dalších zajímavých blogařských faktů (které nikoho nezajímají, ale bylo by přeci jen zajímavé všechny sepsat). 
1. Můj hlavní krok býva uvítací článek, což ze seznamu mohu s klidem vyškrtnout.
2. Dále je tu design, který si po většinu svého blogování tvořím sama (Photofiltre studio x) *jednu dobu si u mě blogerky i objednávaly
3. Vysvětlit budoucí rubriky a témata na která budu psát (což udělám hned a tím si lehce překopu systém, ale vše je jednou poprvé)
*info - zde budete mít všechny upozornění, pozastávky blogu apod. 
*fitness - jelikož o prázky planuji trosku zhubnout...trošku dost (#špekojdnilenoch) budu sem psát, co dělám, kdy a jak...prostě tak nějak všechno + chci psát o pole dancu. 
*moda - nějaký nákupy co podniknu, ootd (outfit of the day), polyvore inspirace...atd.
*psycho články - mám často stavy, kdy mi něco přelítne přes nos a splácám si o tom menší úvahu. Dělala jsem to vždycky a ten pocit dostat to ze sebe je prostě glamour. 
*deník - ten tu nebude zas tak často, ale přeci jen si o mých zážitcích občas počtete :) 
*ostatní - v této rubrice najdete slátaninu všeho možného, od knižních recenzí po DIY (ruční výroba všeho možného). Jednoduše co mě napadne a nebude se hodit do předchozích rubrik.

Zítra už bych chtěla zveřejnit první "pořádný" článek, tak snad to tu bude fungovat ;)
-Eva

(inspirativní fotky-čekejte jich plno)

Začátky jsou pro mě asi nejzajímavější část blogaření, jelikož mi pokaždé určí můj budoucí vztah k blogu a to rovnou určí, jak dlouho bude ...

2 komentáře:

  1. já se moc těším na deníček, protože jsem zvědavá jak moucha na stole, fitness, protože taky hubnu všechen ten svůj tuk a prostě na všechno, protože skvěle píšeš! :)
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář! <3