Motivation

2:59 Unknown 5 Comments

Believe you can and you are halfway there
Jak jsem slíbila po minulém článku, je tu nový s tématem motivace. Motivaci každý z nás potřebuje snad ve všech směrech. V práci, škole, doma, na dovolený, v kamarádství....koníčcích, kterým dáváme spoustu času a samozřejmě - transformaci našich postav. Čemuž se chci věnovat já v dnešním článku :)
Na každého působí vždy něco jiného a proto se pokusím ukázat více způsobů, jak se motivovat. Snad někomu pomůžu, motivuji ho a nebo alespoň inspiruji.

1. Odškrtávací kalendář
Our May workout calendar to get you ready for Summer!
Pokud jste schopni držet si pořádek a pravidelnost doporučuji si vytisknout kalendář s počtem dní, kdy chcete cvičit. Třeba na 30-ti denní challenge 30 políček. Já upřímně spíše podporuji vlastní výrobu těchto kalendářů...motivuje vás to o něco víc.
No není skvělý pocit vidět, jak se vám krátí dny do konce výzvy? ;)

 Hell Yeah Let's Do It!  workout planner | via Tumblr

2. Fotky
Vyrobte si nástěnku nebo si určete jeden blog, kde budete mít motivační fotky.
Zdravé jídlo, perfektní zadečky, vymakaný bříška, posilovací nástroje....cokoliv, co vás povzbudí a dostane na nohy!

  Iconosquare – Instagram webviewer

Tumblr3. Slova
Jedno slovo s námi dokáže udělat cokoliv, co teprve nějaké spojení vícero slov. Věta? Více vět. ;) Motivační popisky, citáty na mě působí hodně. Proto doporučuji založit deníček, kam si svoje povzbuzení budete pravidelně zapisovat. K tomu třeba i lepit fotky jako v předešlém bodu. Asi nejlepší dát bod 2 a 3 dohromady ;)




4. Videa
Tohle je můj top bod, dívat se na motivační videa, kde na sobě lidi makají a je to sakra vidět. Ukážou nám, že to není lehká cesta...ale všechno je možné! Je jich na youtube vážně spoustu. Navíc...nikdy vás neomrzí koukat na jedno pořád do kola :DD

5. Proměny ostatních lidí
Opět najdete na youtube. Já na to koukám vždycky když běžím doma na stroji. Ale pouštím si to často i jen tak :) Já mám nejradši Extreme makeover s Chrisem Powellem!


6. Instagram
Kdo ho v dnešní době nemá? Stačí si najít pár fitness účtů a kliknou na sledovat. Pak pokaždé, když si s leností projíždíte insta vylítne krásně tělo a vy se rozhodně zvednete :) Doporučuji sledovat třeba trenérku Kaylu Itsines! :)

  Kayla

Tohle je mých 6 top motivací. Doufám, že jsem alespoň trochu někomu pomohla a najdete si mezi tím i svůj způsob jak zůstat motivovaný :)
Jak se motivujete vy? 

Buďme chaotičtí, buďme glamour!
-Evka


Jak jsem slíbila po minulém článku, je tu nový s tématem motivace. Motivaci každý z nás potřebuje snad ve všech směrech. V práci, škole, ...

5 komentářů:

  1. Instagram mě úplně mega motivuje, tam jsou tak božský fotky ! :)
    Držím palce :') já taky znovu začínám :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně takhle to zkouším i já :D
    Nakonec jsem na nálehání v komentářích fotku přidala :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  3. No přesně jsi to trefila :) já mám "odškrtávač" na tabuli na stěně v pokoji, tam si předepíšu těch 30 dní a škrtám fixkama :D a dřív jsem jako šílená projížděla tumblr se všema fitness hashtagama a ukládala si je do složky v počítači :D tak jako tak, každá motivace je super :) dokonce jsem viděla, že za každý uběhnutý kilometr si hodíš do kasičky třeba 10kč a pak to třeba po roce vybereš a koupíš si něco za odměnu :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ne že by to nefungovalo a bylo úplně k ničemu, ale nejvíc je stejně potřeba, aby člověk sám chtěl))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To beru jako samozrejmou vec, tohle ma byt pouze povzbuzeni a ma ti to pripomenout co presne tedy chces :))

      Vymazat

Děkuji ti za komentář! <3