FASHION DOCUMENTS #fashion

9:17 Unknown 9 Comments

Dneska po volném pondělku opravdu náročný den. Jak moc můžu nenávidět svoji školu a všechno v ní? No...to je fuk. Jelikož byl dnešek opravdu unavující a přijela jsem domů asi před 15 min (není na to, když má vlak 15 min zpoždění), tak článek bude opravdu oddychový a ani si moc nepočtete.Coco Chanel

Je milion blogů zabývajících se modou a různými beauty oblastmi. Ale málokdo něco ví o té "opravdové" modě, která se objevuje na přehlídkových molech. Málokdo ví, o fashion návrhářích a přitom mají často opravdu zajímavé životní příběhy. Proto jsem se rozhodla vyhledat pár dokumentů o modě, které vypadají zajímavě a možná by nebylo od cesty nějaký vidět. Myslím, že si budu muset vyhradit víkendový fashion time. 

 1♥ In Vogue: The Editor's Eye


2♥ Picture Me (A Model's Diary)

 3♥ Dior and I 

4♥  "The Eye Has To Travel" Diana Vreeland


 5♥ Mademoiselle C

 6♥ The september issue

 7♥ Scatter My Ashes at Bergdorf’s 

8♥ Chasing Beauty

9♥ Man’s Story 

Snad článek alespoň trochu zaujal, já moc takových nenašla. Ne na českých či slovenských stránkách. 
Myslím, že ti co mají blog na toto téma by opravdu měli vidět alespoň jeden fashion dokument. Je to historie a modní vzdělání, takže hurá s chutí do toho.

Buďme chaotičtí, buďme glamour!
-Eva

Dneska po volném pondělku opravdu náročný den. Jak moc můžu nenávidět svoji školu a všechno v ní? No...to je fuk. Jelikož byl dnešek opravd...

9 komentářů:

  1. Jůů, děkuju za tipy :) Ani jeden jsem neviděla, já vím, jsem ostuda :D Držím palce, aby se škola aspoň trošku zlepšila..nakonec to bude všechno dobrý, uvidíš :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Článek určitě zaujal, Chanel a všechno okolo absolutně zbožnuji :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
  3. What a great blog post my Dear !:) I really like all news from you :)
    Please help me with collaboration and clickHere <3

    OdpovědětVymazat
  4. Já POTŘEBUJU vidět film Dior and I. Miluju filmy, či dokumenty o módě, tak děkuju za skvělé tipy :)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju moc za tipy, konečně budu mít zase na co koukat!

    OdpovědětVymazat
  6. Je fakt, že jsem na žádném modním blogu nic takového nenašla! :D A je to docela smutné, protože když o té modě ty lidi píšou, měli by se zajímat i o návrháře, jejich příběhy a tak :D
    Na pár jsem se koukla a je to fakt moc zajímavé! :) A to mě ta móda až tolik neláká :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  7. Mňa veľmi zaujímajú takého filmy, ale škoda, že de nemá aspoň 30 hodín, aby som všetko stíhala .D
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  8. Článok je krásny :) ale zvyčajne mám také nie úplne známe filmy problém nájsť/stihanuť :D Nedávno som hľadala ten film o Karlovi Lagerfeldovi a nikde (na ulož.to) som to nenašla -_-

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář! <3